Prevene i danni è l'interruzzione à u flussu di travagliu di u vostru impiigatu mantenendu a massima sicurezza cù u Sensore di Collisione Montatu à Forklift.Cù carrelli elevatori forse u veiculu industriale più cumune operatu da u cunduttore, una precauzione di sicurezza cum'è questu hè imperativa.
✔ Segnali audibili è visivi- Quandu u carrettu si trova à 16' da una superficia vicina, u sensoru di collisione si attiverà cù visuale LED rossu brillanti è una alarme forte.Questu hà da avvisà rapidamente u cunduttore, è ancu tutti i pedoni vicinu, di una collisione potenziale.
✔ Aumentà i Livelli di Avvertimentu- Per aiutà à rinfurzà a sicurità di sta funzione, u sensoru di collisione di carrelli elevatori diventerà più allarmante in 10' cù lampeggiante persistente, mentre chì à 6', fermanu in un statu constante finu à chì u periculu hè mitigatu.
✔ Muntamentu è Funzionamentu faciule- pudete facilmente installà è cunnette stu sensoru à qualsiasi carrettu elevatore.Cume hè alimentatu da u carrettu elevatore stessu, ùn ci hè micca bisognu di caricallu individualmente.




-
Ventilatori di tettu industriali per magazzini
Vede i dettagli -
Luci d'avvertimentu di traversu in strada
Vede i dettagli -
Segnale di prudenza virtuale per u magazzinu
Vede i dettagli -
Luci LED à pannellu pianu à superficia
Vede i dettagli -
Sistemi di Sicurezza Pedestrian Cross
Vede i dettagli -
Proiettore di linea laser dock
Vede i dettagli